Mors dag

Idag är det våra Mammors dag och jag önskar jag kunde åka hem men tyvärr är 30 mil för långt att åka. Får fira min mamma när jag ska till västkusten om några veckor. Om en stund ska jag och Freddan till hans mamma för att grilla. Alla syskonen på plats även den nyblivna mamman men lillkillen stannar kvar på sjukhuset. Var och besökte dem igår. Sikken liten bebis, minsta jag sett. Låg och sov på pappas bröst under hela besöket.

Hoppas kunna komma iväg till golfbanan ikväll. Provade nya klubbor idag som jag förälskat mig i. Om det är tack vare klubborna eller min teknik som gjorde att det gick så bra vet jag inte. Återstår att se om några timmar.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Trodde att du visste detta, men oki då. Flyttar på lördag till en helt nybyggd HR. ska bli riktigt kul faktiskt. Så ska försöka lägga upp lite bilder och sånt senare så kan du få se hur vi har det :)
Hoppas du haft en bra helg!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback