Ljusare tider

Det är otroligt vad man kan hitta på mycket efter jobbet såhär års. För bara några månader sedan blev det mörkt redan innan man slutade och då fanns varken ork eller lust att hitta på något roligt. Därför försöker jag göra så mycket jag kan av dagen under de ljusa månaderna på året. Att det dessutom är så fint väder gör att jag vill vara utomhus så mycket som möjligt. Veckan har både bjudit på löparturer i motionsspåret och flera besök på golfbanan.

Imorgon blir det ytterligare 7-8 kilometer i slingan som uppvärmning inför
Vårruset på måndag. Måste nu bara bestämma mig vilken startgrupp jag ska börja i. Beror helt och hållet på hur snabbt jag tänker springa de fem kilometrarna. Det blir att fundera på efter morgondagens pass, det sista innan loppet går av stapeln.

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med dig det är lättare och roligare att göra saker på kvällarna nu när det är så ljust. Det är knappt att man vill gå och lägga sig och sen är det ju så ljust på morgnarna med...
Ha en bra dag!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback