Ingen vinst

Det blev ingen vinst för Freddan och svärfar i dagens golftävling även om de spelade bra. Däremot fick jag en fyra timmars promenad som fortfarande känns i benen. Efter tävlingen åkte vi och köpte hamburgare från Max. Ingen av oss hade ätit någon lunch och jag var både trött och hungrig. Blir hängig när jag inte får mat och nu när vi gått så långt och gjort av med en massa energi kände jag av det ännu mer.

Imorgon efter jobbet är det ett besök i motionsspåret som gäller. Blivit sisådär med löpningen på sistone och det är dags att jag tar tag i träningen igen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jätte härligt med egen bil, var på riktig söndagsutflykt igår sååå kul och skönt att slippa sitta hemma bara :)
Hoppas du har det bra!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback