Igår, idag, imorgon

Denna roliga utmaning har jag hittat hos flera bloggar. Och självklart var jag tvungen att anta den:

För 5 år sedan...

Bodde jag hemma hos mina föräldrar och arbetade på coffeeshop.  Trivdes bra på jobbet men suget efter att studera vidare fanns där hela tiden.  Så jag sökte in till ett ekonomiprogram på universitet och kom in.


Samma år blev jag tillsammans med världens underbaraste kille.

För 3 år sedan...
Tog mitt pick och pack och flyttade till England. Där fortsatte studierna och det var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Utvecklade språkkunskaperna och träffade många trevliga människor från jordens alla hörn.

  

För 1 år sedan...

Tog jag min magisterexamen efter en minst sagt tuff termin på Handels.

  
För 3 månader sedan...
Började jag min träning inför Tjejmilen. Var kallt och jobbigt i löparspåret men Freddan fick mig att aldrig ge upp.

Igår...

Efter jobbet gick jag på stan och åt isglass.


Imorgon...

Ska jag spela golf och bättra på solbrännan.


Om ett år...
Har jag och Freddan förmodligen flyttat till ett större boende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback