Marknad

Inte helt oväntat blev det en lugn eftermiddag på jobbet. När klockan slog sex var alla snabba på att stänga av sina datorer och gå hem. För några väntar en härlig sommarsemester medan jag får vänta ytterligare några veckor.
Freddan hämtade mig och sedan åkte vi in till stan för att gå på lövmarknaden. Förutom en klockren t-shirt till mitt kusinbarn och en massa frukt och godis gjorde jag inga fynd.

Fick sms-avisering tidigare idag att paketet från H&M med
chinosen och den blommiga bikinin hade kommit. Ska hämta det imorgon när jag ändå ska in till stan för att ordna lite saker inför midsommarfirandet.

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: har den kommit ut på dvd än?

Postat av: Sanna

Hej Vill önska dig en mysig midsommar

Kram

2008-06-20 @ 00:35:20
URL: http://sannasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback