Sen film

Vad härligt det är med fredag, varit en riktigt seg vecka på jobbet. Om precis sju dagar går jag på semester och nedräkningen har sedan länge börjat. Är riktigt glad att jag fick den sena perioden, speciellt eftersom vädret är allt annat än somrigt just nu. Men det är ingen katastof om det inte blir högsommarväder under semestern, har ändå säkrat en veckas sol och bad i september.

Har suttit hela kvällen och pluggat golfteori inför morgondagens prov. Knappt öppnat boken förrän idag så jag har bara mig själv att skylla om det inte skulle gå vägen. Nu blir det sen film med Freddan innan det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas det gick bra på golfprovet! Det tror jag=)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback