Semester

Det var en underbar känsla när jag gick från jobbet i eftermiddags. Veta att jag inte behöver komma tillbaka på tre veckor. Istället ska jag njuta av ledigheten och göra precis vad som faller en in. Inga måsten. Tiden gick oerhört långsamt idag och jag kollade på klockan både en och två gånger. Gjorde inte mycket mer vettigt än att städa ur mitt skrivbord och färdigställa uppgifter som legat längst ner i att-göra-högen. Var så ivrig att gå hem att jag nästan glömde ställa om både telefon och mailen till semesterläge. I tankarna hade jag nog redan slutat.

Precis varit ute och ätit en bit mat för att fira semestern. Imorgon har jag och Freddan anmält oss till en golftävling. Min första någonsin. Fick en bra starttid, inte alltför tidigt, och nu är det bara att hoppas att regnet håller sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback