Premiärdopp

Legat på beachen och solat idag och tagit årets första dopp i havet. Var isande kallt när jag klev i från bryggan och det fanns inte en chans att jag skulle doppa mig. Men jag gav mig den på att idag skulle det ske så jag gjorde det. Efter ett tag var vattnet ganska så behagligt även om några grader till inte skulle skada. Har även firat mamma som fyller år idag. Jag och Freddan köpte SIA ljuslyktor i en butik i Lund som vi gav henne. Om vi hade haft plats i vår lägenhet hade jag köpt några till mig med.

Efter kalaset tog Freddan bilen för att köra hemåt igen, medan jag stannar på västkusten i ytterligare en vecka. Känns tomt nu när han åkt även om jag vet att vi snart ses igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback