Glass till middag

De gäller verkligen att njuta av de få kvällar vi har riktigt sommarväder. Igår var en sådan kväll. Vindstilla och strålande sol. Vad passar bättre då än en runda minigolf följt av glassfrosseri tillsammans med Freddans syster och sambo. Bjöd dem på en runda som pris för förlusten i golftävlingen för ett tag sedan. Om några veckor hoppas vi få vår revanch i släktfejden. Tills dess måste jag boka in den sista lektion med tränaren och "bli vän" med nya klubban som jag köpte igår.

Blivit sisådär med träningen eftersom jag har känt mig krasslig ett tag nu. En förskylning som inte riktigt vill bryta ut. Hoppas bli bättre till helgen då vi ska på konfirmation i Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack för grattiset! Vad glad jag blev för kommentaren! Precis, är ju utbildad så jag har bara gått och väntat på det här =)



Åh, vad dålig jag är som glömt att svara. Tror mina största fat kostade 598 kr. Har ett vitt och ett i ljusrosa. Väl investerade pengar för jag älskar porslinet mer och mer för varje dag som går =) Hur snygga och funktionella som helst! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback