Fem år tillsammans

Igår firade jag och Freddan 5 år tillsammans. Tänka sig att det är så längesedan jag blev tillsammans med denna underbara människa. Tiden har gått så fort. Spelade golf på dagen och kvällen avslutades med trerätters middag på ett mysigt ställe. Hummersoppa, vitlöksfondue och chokladfondue till dessert stod på menyn. Allt var gudomligt gott och vi nästan rullade ut ur restaurangen efter brakmåltiden.

Idag blir det mer golfspelande. Strålande sol och nästan vindstilla, perfekt golfväder. Kanske man kan bättra på brännan lite, är skrämmande blek just nu.

Kommentarer
Postat av: A l e s s a n d r a

Härligt!

Grattis till er som hittat kärleken=)

Postat av: Erica

Coolt att vi har exakt samma datum och samma antal år, jag och min sambo firade också 5 år igår :)

2008-07-13 @ 11:33:17
Postat av: Madeleine

GRATTIS!

2008-07-13 @ 20:29:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

GRATTIS ANNA!

Vad kul, lät som en mysig dag :)

2008-07-14 @ 08:06:37
URL: http://betskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback