Ett bra köp

Blev en kvällsrunda på golfbanan med Freddan. Trodde inte det skulle vara mycket folk ute så sent på kvällen men tji fick jag. Fick vänta vid vartenda hål och att köa är något som jag verkligen inte gillar. Testade drivern som jag köpte på rea förra veckan och hitills känns det som ett bra köp.

Nu blir det inga mer golfprylar för min del, vill inte tänka på hur mycket jag lagt ut inför denna säsongen. Kunde gått runt med en bayswater på armen men istället har det blivit ett nytt golfset, vagn, bag och andra nödvändigheter. Samtidigt känns det som jag kommer kunna spela med detta ett par säsonger. Drömväskan får jag vänta med, i alla fall ett år till..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skulle säkert gå bättre om jag gav mig attan på det men jag har inte riktigt orken, koncentrationen eller motivationen just nu. Men jag kommer helt klart ta upp golfen längre fram=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback