Bambi på hal is

Idag gjorde jag något som jag inte gjort på tio år, minst. Åkte skridskor. Gick skakigt i början och fötterna gjorde ont eftersom jag spände mig så mycket men efter ett tag kom man in i det. Det är som att cyckla. Jag hade faktiskt glömt hur kul det är med skridskor och det lär bli fler besök i ishallen framöver.

National Treasure var lika bra som väntat och jag kunde inte sluta förvånas över
Diane Krugers klädval. Lika stilsäker på vita duken som privat. Ville ha varenda outfit som visades upp. Om ni ser filmen förstår ni vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag åkte också skridskor för ett par veckor sen och håller med dig om att man kommer in i det efter ett tag, I början var det ovant men efter ett tag gick det bättre! =)

Postat av: becca

gud va roligt det låter med skridskor! det kanske man skulle ta och göra någon dag. hoppas att allt är bra med dig i det dystra mörkret. trivs du bra med jobb och boende nu? kram

2008-01-21 @ 20:36:01
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback