Smygstart

Smygstartade födelsedagen med kalas för svärmor och Freddans syskon. Hade bara någon timma på mig efter jobbet att ordna med mat och dukning. Gick i ett väldans tempo och jag hann precis bli klar innan gästerna kom. Bjöd på två sorters pajer och daimtårta till efterrätt. Godiset kom inte ens fram eftersom alla var så mätta efter maten. Jag som hade hoppats på att minska godisförrådet men det blir ett nytt försök på lördagens kalas. Måste fundera ut vad vi ska bjuda på då. Smörgåstårta?

I present fick jag en ansiktsbehandling och en skål från Orrefors Pondserie.

Kommentarer
Postat av: Bettan

STORT GRATTIS ANNA-PANNA!!!
Ha en bra dag :=)
Kram kram Bea

2008-02-06 @ 08:40:37
Postat av: becca

GRATTIS på födelsedagen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback