Härliga sol

Idag är en sån där dag då jag varit fylld av vårkänslor. Solen sken in genom fönstrerna på jobbet och det enda jag ville var att gå ut och njuta av det fina vädret. Sådana här dagar ska tillbringas utomhus, gå långpromenader eller bara sitta på en bänk och känna solen värma. Det är bara februari ännu, men det betyder också att det inte är många månader kvar till sommaren. Nu går det bara framåt, åt rätt håll och snart kanske vi får uppleva fler dagar som denna.

Har dessutom sprungit på stan för att hitta en alla hjärtans dag present till Freddan. Inget överdådigt, det är ju tanken som räknas men ändå vill jag ge något som han har användning av. Hoppas det jag hittade blir uppskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback