Glad Alla Hjärtans Dag

Kärlekens dag börjar närma sig sitt slut och jag hoppas alla haft en bra dag. Vare sig det varit en helt vanlig torsdag eller en kväll med extra god mat och dryck. Eftersom jag slutade sent idag blev det thaimat istället för hemmalagad middag. Fanns ingen ork att ställa sig vid spisen såpass sent. När jag kom hem överraskade Freddan mig med en röd ros tillsammans med ett gulligt kort och en ask med belgisk choklad. Klassiska men uppskattade presenter.

Imorgon åker jag och Freddan mot västkusten för att hälsa på familjen och fira min födelsedag. Ska även göra ett besök hos min tandläkare för att laga mitt första hål någonsin. Är faktiskt imponerad över mig själv, tjugofem år utan hål i tänderna trots en hel del småätande.

Kommentarer
Postat av: Walle

Grattis i förskott och det lät som en mysig dag!

Postat av: Therez

Åh vad kul att höra!! Jag blir så glad när du är glad. Hihi! Jag tog S på min topp, och den sitter perfekt. Jag kommer att ha den i morgon om du vill se hur den sitter på. :) Kram!

2008-02-15 @ 07:26:08
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback