Brunch

För en exakt en vecka sedan låg jag nedbäddad i soffan med nära fyrtio grader feber och magsjuka. Denna söndag har verkligen varit motsatsen. Brunchade med Freddan på stan och som alltid äter jag för mycket när det är något jag tycker om. Kunde inte motstå bagels med björnbärsmarmelad och det är något jag måste prova att baka hemma. Så svårt kan det inte vara?

Efter frosseriet gav vi oss ut i motionsspåret och idag var det tungt. Kombinationen full mage och att jag var sjuk tidigare i veckan tog på krafterna. Veckan som kommer blir träningen lidande med alla kalas och tillställningar med jobbet men sedan är det full fart som gäller.

Kommentarer
Postat av: Katta

Å söndagsmys på hög nivå, bagels liksom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback