Oväder

Jisses vilket oväder vi har nu. Vaknade mitt i natten av att regnet slog mot fönsterrutan och sedan dess har det öst ner nästan hela dagen. Och nu läste jag att det ska bli storm inatt. Tog på min skinnjackan idag för första gången på flera veckor och det är inget gott tecken. Sommaren kan inte vara över än, jag har ju fortfarande semester.
 
Förutom fikan med vännerna i eftermiddags har jag tillbringat hela dagen inomhus. Blir så otroligt rastlös av att bara sitta inne, får som man säger; spring i benen. Om vädret tillåter blir det en joggingrunda tidigt imorgon. En bättre start på dagen finns inte.

Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe, läskigt:) Jo de va nog ja, min kusins bröllop! jag antar att du va där med?:)

Postat av: Jonna

Yes, simpen är min kusin!:) hur känner du dem?

2008-08-04 @ 23:02:05
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback