Ostkusten nästa

Sista dagen i Varberg för imorgon bär det åter mot ostkusten innan jobbet börjar på måndag. Semestern har gått i ett rasande tempo och jag kan inte förstå att det är två veckor sedan jag kom hit. Varje dag har inneburit nya upplevelser och jag har hunnit med mycket sedan jag kom. Har haft världens tur med vädret och flera dagar har tillbringats på stranden med sol och salta bad. Hunnit träffa mina bästa vänner en hel del, upplevt den gamla goda tiden med fikastunder, mycket skratt, shopping och partaj till sent på morgonen.

De sista dagarna kvar på semestern är inget inplanerat, istället ska jag bara ta dagen som den kommer. Njuta av ledigheten innan allvaret börjar igen.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Tack! Helt klart att det är en annan känsla om det är riktigt skinn och som du säger, det håller ju. Kul att du tittade förbi. :)

Postat av: Katta

Min kille är nere i Niklastorp och spelar golf just nu =) Närheten av dig misstänker jag!? Ha en mysig kväll och NJUT! Kraaam

2008-08-07 @ 20:20:05
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback