På plats

Det har varit två intensiva dagar med flytt och allt som följer med det, men nu är jag på plats i lägenheten i Karlskrona. Jag är numera sambo. Åkte ner med familjen tidigt igår och det blev sent innan vi var färdiga. Mamma, pappa och brorsan var till stor hjälp, utan dem hade det aldrig gått. Tusen tack.

Har ägnat hela dagen åt uppackning. Vilken tid det tar, känns som att jag inte gör några framsteg vilket inte är sant. Igår gick det knappt att ta sig fram i lägenheten för alla lådor men idag är framkomligheten bättre. Var iväg en sväng i eftermiddags hos Freddans syster för fika och skrivande av bröllopsinbjudningar. Imorgon börjar jag nya jobbet på banken. Ska bli skönt att komma igång igen även om semester aldrig är fel.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Oj oj jag hänger inte med i svängarna. Va kul att du nu är sambo så du slipper jobbiga faväl när helgen är slut. Spännande med nytt jobb, lycka till. Det där med bröllopsinbjudningar - är det du som ska gifta dig eller din sambos syster ?

Postat av: Angel

Grattis till allt nytt...Hur går d med ditt pkaet från shopaholic?Dom mailade mig nyss och paketet blev försenat men är nu funnet och snart hos mig fick lite rabatt för alla problem =) SÅNT gör mig glad

2007-09-02 @ 21:27:51
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback