Uppsatsen å jag

Det är mycket jobb med uppsatsen just nu, från tidig morgon till sen kväll. Efter mötet med handledaren i måndags fick vi ännu mer att göra, eftersom han anser att allt ska vara perfekt. Varenda mening måste vara genomtänkt och minsta lilla ord ska förklaras. Han gör det inte lätt för oss även om jag måste erkänna att språket i texterna är på en högre nivå än tidigare.
Idag har vi suttit i skolan och gjort småändringar på inledning och metod. Kom precis hem för en stund sedan och satte mig direkt vid datorn för att fortsätta skriva. Imorgon ska hela uppsatsen förutom slutsatser mailas till handledaren för bedömning. Blir intressant att se hans kommentarer på måndag.

Kommentarer
Postat av: becca

nope, jag har en hel del kvar att göra innan de här 3 åren är slut. har seminarie i arbetspsykologin på onsdag, slutseminarie för uppsatsen på torsdag och tenta på lördag i nästa vecka. sen åker vi till rhodos på söndagen :) ok, får hoppas att det flyter på med er uppsats. så skönt när allt är klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback