Sista, eller inte

Ytterliggare två uppsatsintervjuer gjordes igår, de sista trodde vi. Idag fick vi klartecken från ännu en respondent och den intervjun har vi nästa vecka. Bra för uppsatsens generaliserbarhet att vi fick en intervju till men det betyder också ännu mer empiri att sammanställa. Ska inte klaga för jag vet att vissa grupper har haft svårt att hitta personer som kan ställa upp, det problemet har vi inte haft.

Efter skolan blev det fika med en kompis på Avenyn. På kvällen var jag fortfarande mätt av den enorma blåbärsmuffinsen jag åt.

Kommentarer
Postat av: becca

jasså? så dom ska börja med det redan i mitten på maj. träffade en ansvarig inom hallandstrafiken under kusinträffen som jag var på o då sa han att arbetet på gbg central inte skulle börja förens i juni, men men. får väl se hur de kommer att påverka mig. tror ju knappast att de kommer att ställa in morgon och eftermiddagstår utan under dagen, precis så som dom har nu mellan halmstad o varberg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback