Kontraktsskrivning

Idag var jag på Swedbank för att träffa min framtida chef i sommar samt skriva på anställningskontraktet. Fick information om arbetstider, utbildning, lön och mycket annat. En vecka innan jobbet börjar kommer vi ha en utbildningsdag för att lära oss systemen. Vet redan nu att det är mycket man ska kunna, kommer bli en utmaning men samtidigt nyttigt att kunna inför framtiden.

Känns som jag kommer trivas på banken och jag är glad över att jag fick jobbet, speciellt när jag hörde att det var över hundra ansökningar till några få platser.

Kommentarer
Postat av: becca

va skönt att ha jobbet klart! kommer du ha möjlighet att få fortsätta där till hösten me? hoppas att intervjuerna har gått bra idag. vi är nu klara med vår analys och kommer börja med slutsatser på måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback