ZARA

En kortdag i skolan denna torsdag. I samband med sista föreläsningen i koncernredovisning lämnade vi in praktikfallet och läraren gick igenom den rätta lösningen. Det ser ut som vi gjort ett bra arbete. Skönt.
Påväg hem stannade jag i Kungsbacka för ett snabbt besök på ZARA som hade premiär idag. Första butiken på västkusten. Stod en halvtimma i kö till provrummen där det var trångt och jättevarmt. Hade med mig ett tiotal plagg men inga kändes bra.

Om en stund ska jag och tjejerna hem till en kompis som precis fått barn. Köpt några söta presenter till lillkillen och vi får hoppas att de passar.

Kommentarer
Postat av: Malin A

Finns Zara i Kungsbacka. Oj va jag missar saker. I Kungsmässan då eller ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback