Värmen håller i sig

Man blir verkligen så glad av att titta på nyheterna och vädret. Om de håller vad de lovar ska värmen hålla i sig veckan ut. Låter perfekt eftersom jag är helt ledig från skolan i helgen. Tentaplugget fortsatte idag med obligatorisk eftermiddagspromenad i solen. Fötterna börjar göra ont, inte alls bra.

Viktig innebandymatch på tvn som jag inte får missa, samtidigt som jag måste förbereda mig inför morgondagens presentation. Skönt att praktikfallen är snart över så jag kan lägga all koncentration till tentan på fredag. Ytterliggare 5 poäng att lägga till mina redan 145.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag hoppas verkligen att de har rätt och att vädret förblir så bra. =)

Postat av: Freddan

vaberg *klapp klapp klapp* vaberg...

2007-03-26 @ 19:46:24
Postat av: Käthe

Ang. Mangokjolen så tog jag en 38:a för jag tänkte att spanska stl:ar är små och om den är lite stor i midjan går det nog att rynka till snyggt.

2007-03-26 @ 19:59:40
URL: http://www.kathe.nu
Postat av: caroline

hoppashopppas på att värmen stannar! Då blir alla plötsligt lite gladare :)

2007-03-26 @ 21:48:27
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: becca

hehe, ne de e inte speciellt sannolikt. speciellt inte eftersom malin och jag träffades genom ett jobb och du och jag via internet :) men det är skoj iaf! jajamen, var en sväng i halmstad igår och är här nu igen. ska göra opponeringen av planeringsrapport 2 tills imon. men det blir nog en kort dag idag me. ska springa en runda ikväll i det fina vädret. man blir ju på så gott humör av solen och får så mycket energi. hur går det med ditt tentapluggande och när skriver du tentan?

2007-03-27 @ 08:18:39
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback