Utmanad

Jag har blivit utmanad av annalundholm, here we go...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag hatar fötter, både mina och andras. Tycker de är fula och äckliga.


2.
Trots mina 176 cm är jag kortast i min familj.


3.
Jag spelade dataspelet Counter-Strike aktivt under hela gymnasietiden. Var med i flera "klaner" och åkte på LAN.


4.
Träffade min pojkvän på Internet.


5.
Jag är pedantisk och mina föreläsningsanteckningar måste vara flawless. Kan sudda ut ord/meningar flera gånger för att jag inte är nöjd med hur jag skrivit dem.


6.
Jag ser (för) mycket på tv. Vet inte hur många serier jag följer.

Nu utmanar jag . .  Beckram, Malin, Tesan, Ombytlig, Eliza och Camilla att göra sin egen lista.


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag har redan gjort den utmaningen ;)
Tack ändå!
http://tesans.webblogg.se/1173216672_utmanad_x_3.html

Postat av: Malin

Haha, jag hatar också fötter!

2007-03-09 @ 11:13:36
URL: http://bitavkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback