Personlighetstest

Varit mycket krångel med blogg.se de senaste dagarna, därav det dåliga bloggandet från min sida. Imorse gjorde jag något som jag aldrig gjort förut, ett personlighetstest. Bara några timmar efter ena intervjun igår ringde de och sa att jag gått vidare i intervjuprocessen. Testet bestod av 140 frågor där jag skulle kryssa i vilket alternativ som passade bäst in på mig. Vissa svar kändes självklara men de flesta var kluriga, får veta hur det gick om några veckor.

Let's Dance, hockey och middag framför tvn ikväll. Freddan hade hittat ett spännande recept med kyckling och mangochutney som ska prövas.


Kommentarer
Postat av: matilda

Spännande! Vart hittade du testet?

Postat av: becca

mm, det blev en lyckad kväll igår. tyvärr gick de inte så bra me de andra resultaten. känns tråkigt att de missade slutspelet. ok, då håller ja tummarna för dig. va e de för tjänster som du har sökt hos bankerna?

2007-03-03 @ 14:42:13
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback