Färdiga!

Äntligen (!) är vi klara med det tredje och sista praktikfallet. Jag som hade förutspått ytterliggare en sen kväll i skolan idag. Tur att man har fel ibland. Hade möte med vår handledare för d-uppsatsen. Gick igenom upplägget och vad som förväntas av oss. Ska träffa honom igen efter tentan för att spåna vidare på ämne och problemformulering.

Det är härligt väder i Göteborg, strålande sol. Ska springa några ärenden på stan innan jag åker hem. Tänkte gå förbi H&M och se om det finns något kvar av Madonnas kollektion. Annars är ju nätet ett alternativ men jag vill gärna se plaggen i verkligheten innan jag köper något.


Kommentarer
Postat av: becca

va härligt att ni är klara. e ju en sån skön känsla! du får läsa hur de gick på intervjun i bloggen. hann inte svara förut för vi skulle ut och springa. fick du se nått ifrån madonnas kollektion?

Postat av: becca

var ett bokföringstest och teoritest. asså? nu blev jag nyfiken och vill höra mera om dina jobb (?) :) ne, gbg-varvet hinner jag inte träna till för att orka med, springer mest för att det är skönt, har inget lopp som mål just nu iaf.

2007-03-22 @ 19:42:56
URL: http://beckram.blogg.se
Postat av: Tesan

Vad skönt at ni är klara!
Var med i min posetävling! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback