På egen hand

Den senaste veckan har gått i ett rasande tempo och det beror till stor del på att jag trivs så bra på jobbet. Idag var första dagen jag klarade mig på egen hand, utan handledaren. I börjar var jag livrädd att göra fel, satt på helspänn och var faktiskt lättad när lunchen kom. Men ju mer tid som gick desto säkrare kände jag mig men slappna av helt kunde jag inte. Eftersom jag dagligen hanterar stora summor pengar får inget bli fel och det är faktiskt lätt hänt, som att skriva in fel siffra i ett kontonummer. Lyckligtvis har jag inte råkat ut för det än.

Imorgon stänger kontoret reda vid tre och det passar perfekt eftersom jag har ärenden att uträtta på stan inför helgen som kommer.


Kommentarer
Postat av: becca

aah, dom e väldigt bra och det finns väldigt mycket mer än bara burkar som man faktiskt förknippar dom med. jag köpte en islåda med lock och sillikon på undersidan så att man lätt får ut isbitarna. sen köpte jag en mini masterkanna åsså fick jag en jello ring (kakform) från svärmor :) så lite shopping blev det allt...även om jag inte har speciellt mycket pengar att röra mig med just nu. trevlig helg! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback