Filosofie Magister

Det var med en konstig känsla jag igår eftermiddag lämnade Handels och fyra års universitetsstudier. Slutseminariet gick över förväntan och jag är förväntansfull inför handledarens bedömning. När seminariet var över firade jag, Helena och Madde med glass i den stekande solen. Även fast det är skönt att studierna är över känns det konstigt, att aldrig mer behöva gå i skolan. Kommer att sakna tjejerna för jag har verkligen trivts bra med dem och vi har haft mycket roligt tillsammans. När jag kom hem firade vi med tårta och presenter och på kvällen åt vi middag ute med familjen. En mycket lyckad dag, på alla sätt och vis.

Numera kan jag titulera mig med en
Fil. Mag (Filosofie Magister)
med inriktning Företagsekonomi


Kommentarer
Postat av: Karin

Så roligt! Grattis :) Jag börjar förhoppningsvis på Handels till hösten...

Postat av: Mikaela

Stort grattis! :) Blir det jobb hela sommaren nu, eller ska du passa på att vara ledig nåt?

2007-06-06 @ 15:13:33
Postat av: Emmy

Stort grattis till examen!

2007-06-07 @ 14:41:05
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback