Fyra år tillsammans

image663
Igår den 12e juli har jag och Freddan varit tillsammans i fyra år. Det är en fantastisk känsla och jag bara kärare och kärare ju mer tiden går. Nästan fyra års distansförhållande är över och till hösten flyttar vi ihop på riktigt. Har inte alltid varit lätt att bo så långt ifrån varandra men om bara viljan finns så går det. Jag älskar dig Freddan, det är du och jag. Ikväll ska vi fira med middag ute på restaurang och sedan bio. Kommer säkerligen bli hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Grattis på 4-årsdagen! måste bli skönt att bo tillsammans efter så lång tid. Så grattis till det med!

Postat av: becca

Grattis till era 4 år tillsammans!! Hoppas att ni fick en mysig kväll ihop. mysigt att flytta ihop...blir det i varberg eller i blekinge tro?

2007-07-14 @ 11:59:48
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback