Finally Friday

Så var det äntligen helg och denna veckan är den mer eftertraktad är någonsin. På ett sätt, jag vet inte hur, lyckades jag överleva dagen på dagen. Som vanligt när man lovar sig själv att inte stanna ute för länge, brukar löftet brytas och gårdagen var inget undantag. Kvällen blev väldigt lyckad, efter förfesten (i en jag-vill-också-ha-lägenhet-med-havsutsikt) åkte vi till Societen där Linda Bengtzing skulle uppträda. Under den halvtimme långa konserten blev det allsång till "Alla flickor" "Jag ljuger så bra" och "Värsta schlagern".

Det var tungt att gå upp imorse efter mindre än fem timmars sömn, funderar på att ta en powernap innan jag ska iväg ikväll. Det är skaldjursfestival i Varberg i helgen och jag har lovat att hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback