Antibiotika

Som väntat blev det inget jobb idag och tur var väl det, för jag mår sämre idag än jag gjorde i helgen. Igår pendlade temperaturen i kroppen mellan 38-39.5, och ett tag var jag rädd att den skulle fortsätta öka. Försöker dricka så mycket vatten som möjligt men eftersom det känns som jag sväljer knivar varje gång jag dricker är det bara jobbigt. Inga halstabletter verkar hjälpa heller.

Ringde läkaren imorse och fick en tid nu i eftermiddags. Tog en massa prover som visade att mina värden i kroppen inte är som de ska, på grund av ett elakt virus. Har fått antibiotika tio dagar framåt som förhoppningsvis ska göra mig frisk. Är sjukskriven veckan ut, till att börja med.

Kommentarer
Postat av: becca

usch va tråkigt att åka på ett sånt elakt virus. du får krya på dig!! kram

Postat av: Karin

Så tråkigt och ligga sjuk, hoppas du piggnar till snart!

2007-07-25 @ 20:49:31
URL: http://decemberflicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback