Anställning på Swedbank

Nu är allt spikat och klart, från och med första veckan i september börjar jag min anställning som banksäljare på Swedbank. Förutom ett nytt jobb med nya arbetsuppgifter och nya arbetskamrater betyder detta att jag lämnar Varberg för att flytta till Freddan i Karlskrona. Efter fyra års distansförhållande ska vi äntligen bli sambos och bara det är en stor sak i sig. Är väldigt glad över jobbet eftersom det är det ligger på vägen mot det jag vill arbeta med i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh så roligt, både att du har fått jobb och att ni ska bli sambos! Grattis :)

Postat av: celicia

Grattis.. vad är det som du vill jobba med i "slutändan"? =)

2007-07-30 @ 19:10:39
URL: http://celiciasliv.blogg.se
Postat av: becca

Grattis! kul att äntligen veta vad du ska pyssla med i höst :) vad är det du vill jobba med i slutändan?

2007-07-31 @ 18:29:07
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback