Vårens trender enligt Shopbop

Shopbop har gjort en lista över vårens trender:

1. Metallic
En av favoriterna. Fint till vårens första solbränna.

2. Bright ideas
Färglatt ska det vara i vår, rosa och solgult. One-shoulder klänningen är en hit.

3. Prep'd
"Charlotte York" med en touch av punk.

4. Sugar & Spice
Våren går i romantikens tecken och till min glädje håller sig rosetterna kvar

5. Vertigo
Trenden för den som vågar. Kortkorta klänningar och skyhöga klackar.

6. Waist not, want not
Vi fortsätter att markera midjan.

7. Vintage sport
Marinblått, vitt, rött och mycket randigt.

8. Boogie nights
70-talsmönster. Nja.

9. Jungle love
Även jungeltrenden med leopardmönster håller i sig. Har sedan länge tröttnat.


Bright ideas är min favorit, vilken är din?


Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Åh tycker det känns som förra året. Inget speciellt nytt. :(

Postat av: Stina

Ska bli spännande att se om de har rätt. Ser fram emot vårmodet! Men personligen har jag svårt för klänningar och toppar med bara ett axelband. Jag vet inte vad det beror på, kanske lite för mycket ibizacharter för mig ;)

2007-01-03 @ 21:32:15
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Divina

jag tycker det är lite svårt vad man ska ha under en one-shoulder klänning, hitta en bh som passar. annars är det snyggt.
håller med dig ummagumma att många trender känns gamla, såsom jungle love

2007-01-03 @ 23:22:33
URL: http://divina.blogg.se
Postat av: Danwei

Punkt 4, 5 och 6 är nog mina favoriter :)

2007-01-05 @ 11:09:38
URL: http://danweistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback