Tenta

Vill inte tänka på dagens tenta i beskattningsrätt. Usch vad svår den var. Körde fast på några uppgifter i början och när tiden började ta slut var det mycket kvar att göra. Sista frågan skrev på bara några minuter. Är inte hoppfull inför resultatet. Kan ha gått precis hur som helst, men nu känns det som att det är åt det negativa hållet. Förskylningen blev värre under natten och jag vaknade flera gånger. Bunkrade upp med ett lager av näsdukar, nässpray och halstabletter under tentan. Känner mig febrig.

Usch vad jag klagar. Ska försöka bli mer positiv. Två veckors ledighet innan skolan börjar igen är iaf något som livar upp tillvaron.

Kommentarer
Postat av: freddan

sötis då, du måste blir frisk tills vi ses, då är de vinterkräksjukdags ju! :)

2007-01-08 @ 19:36:11
Postat av: Anonym

usch va trist. du hade varit värd en lätt tenta som gick dig o skrev. får hoppas att du kryar på dig fort så du kan njuta lite av ledigheten!

2007-01-08 @ 20:38:18
Postat av: Anonym

usch va trist. du hade varit värd en lätt tenta som gick dig o skrev. får hoppas att du kryar på dit fort så du kan njuta lite av ledigheten!

2007-01-08 @ 20:38:47
Postat av: jenny

Tenta är det värsta jag vet - jag studerade vetenskaplig grundkurs på universitetet i Lund och hade aulatenta och det gav mig värsta tänkbara ångest flera veckor iförväg. Hoppas du känner dig bättre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback