Lördag, eller söndag?

Är det bara jag som tycker att det känns som en söndag idag? Allt blir så konstigt när det är helg på helt fel dagar. Skönt nästa vecka när allt återgår till det normala. Suttit hela dagen och tentapluggat tillsammans med min onda hals. Gör ont varje gång jag sväljer. Usch vill inte bli sjuk, speciellt inte när jag har två veckors ledighet innan skolan i Göteborg börjar. Har så mycket planerat.
Ska tillbringa kvällen framför tvn med en massa te och en film jag hyrt.

Ett stort grattis till min vän Hanna som nyutexaminerad ekonom fått
sitt första jobb. Snart är det min tur...


Kommentarer
Postat av: yeh-yeh girl

Jag har trott att det är söndag hela dagen.
Men det är det inte, vilken bonus!

Postat av: Elin

Åhh va duktig du är med pluggandet, hoppas det har gått bra och att du frisknat till snabbt *kramar*

2007-01-06 @ 22:27:35
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback