Inskrivning på Handels

Kom till stationen imorse och möttes av ett hav av folk. Tåget som skulle avgått en halvtimma före mitt hade inte kommit. Kände direkt att här kan jag få vänta länge. Det fick jag göra också, en timma.
Skrev in mig på Handels och betalade kåravgiften. Eftersom jag redan var försenad missade tåget hem med två minuter. Har inte turen på min sida idag.

Är hemma en sväng för att äta och packa det sista. Om en stund åker jag till Freddan. Har en härlig fyratimmars resa framför mig. Tur att datorn följer med.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Angående fransk manikyr, självklart kan du få det bra bara om du övar övar. Såg ett riktugt bra tips på min blogg från en tjej om att tejpa med vanlig tejp på nageln så man kan lättare måla den vita på framkanten :)

Postat av: becca

hoppas att du kom fram till pojken. är en massa inställda tåg här idag, men vi drabbas som tur är inte av det idag.

2007-01-17 @ 08:53:41
URL: http://beckram.blogg.se
Postat av: Camilla

Fy fan vad jobbigt!

2007-01-17 @ 12:23:40
URL: http://www.stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback