Inga hål

Sedan en vecka tillbaka har jag fått riktigt ont i en tand så fort jag ätit eller druckit något kallt. Att jag fått hål i tanden var min första tanke. Det skulle isf vara mitt första. Av ren tur fanns det en ledig tid hos tandläkaren idag förmiddag. När jag kom dit visade det sig inte vara något hål, vilken lättnad.

Efter besöket hos tandläkaren blev det en sväng på stan med Mamma för att titta på väskor. Vill ha en ny till skolan, helst i skinn. Tyvärr har butikerna inte fått in så mycket nytt än så väskköpet får vänta. Tog en fika med Maria innan jag åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Malin A

Det är en sådan underbar känsla när man får veta att man inte har något hål,iallfall för mig som har ruggig tandläkarrädsla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback