Fredagsmys

Äntligen fredag, fast den här helgen är det inget positivt. Redan om två dagar åker jag hemmåt igen och det vill jag verkligen inte. Hej då alla mysiga stunder med Freddan och hej till skolan och alla måsten. Hade gärna stannat ett tag till.
Var på intervju imorse. Gick därifrån med en bra känsla och nu återstår det bara att se vad som händer. Uppdrag "hitta tapeter" fortsatte idag och tillslut bestämde sig Freddan för vita tapeter med små mönster och en mörkgrå fondvägg. Nästa gång jag kommet hit är det klart och jag ser fram emot resultatet.

Fredagsmys ikväll. Titta på Let's Dance och äta vår favoriträtt: pepparstek med klyftpotatis och bearnaisesås. Till det, vitt vin. Vad hungrig jag blev nu.


Kommentarer
Postat av: Tesan

Hahaha, läste lite slarvigt tror jag för jag tyckte det stod pepparkaksdeg istället för pepparstek... Ha en mysig fredagskväll!

Postat av: becca

va va det för intervju? nyfiken ;)

2007-01-21 @ 11:26:24
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback