Första dagen på Handels

Ledigheten är numera över och allvaret har börjat. Höll på att komma försent till första föreläsningen. Med lite tur och snälla människor hittade jag tillslut till salen. Det är inte lätt att komma till en ny skola fem minuter innan föreläsningen börjar. Typiskt att tåget skulle vara försenat imorse.

Terminens första kurs är ekonomistyrning 5 p. Inom loppet av en månad ska jag hinna med att skriva en tenta och lämna in två praktikfall. Kommer bli mycket att göra känner jag. Träffade även några trevliga tjejer som jag ska göra grupparbeterna med. På lunchen mötte jag två gamla kurskamrater som jag bodde med i England. Över ett år sedan vi sågs senast. Tänk vad tiden går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback