Distansförhållande

Tillbaka på västkusten igen efter en underbar vecka hos Freddan. Tänk att jag varit där sedan i tisdags, vart tar tiden vägen. Det var tungt (som alltid) att säga hej då även om det börjar bli en vana nu, men snart kanske vi slipper distansen. Det vore underbart. Inte längre behöva planera veckor innan vi ska ses och när vi väl göra det handlar det bara om några få dagar.

Två veckors ledighet är nu över och imorgon börjar allvaret igen. Ny skola och ny klass, jag är förväntansfull. Får även vänja mig att gå upp tidigt varje morgon då schemat är fullt med föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: becca

ok, va roligt. hur tror du det har gått. nope, inga ansökningar ännu, har inte hittat nått som är aktuellt, men jag har pratat med mina 3 chefer om jobb efter skolan, så dom ska titta efter uppdrag till mig.

Postat av: Sandy

Vet hur det känns med distansförhållande...har haft det nu i snart tre år...men kämpa på!

2007-01-21 @ 20:53:18
URL: http://vartattveta.blogspot.com
Postat av: becca

då håller ja tummarna för dig!! hur känns det inför morgondagen?

2007-01-21 @ 21:12:02
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback