Årets..

Händelse: Att jag fick anställning på Swedbank
Händelse 2: Flytten till Karlskrona och sambolivet
Bedrift: Min magisterexamen från Handels
Mål: Alltid göra mitt bästa
Bok: Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson
Plagg: Klänningen
Klipp: Luggen
Modetrend: Organiska plagg
Trend som aldrig fick genomslag: Turbanen
Mest överskattade: Visade sig vara Roberto Cavalli for H&M
Fluga: Facebook
Bloggtrend: Videobloggen
Giftemål: Eva Longoria och Tony Parker
Mest omtalade: Britney Spears
Raising star: Hayden Panettiere
Hollywoodfluga: Bebismagar
Nyårslöfte: Leva hälsosammare
Mål inför 2008: Att ta springa tjejmilen i Stockholm samt ta grönt kort i golf

Gott nytt år till er Alla !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sitter och skummar din blogg lite extra:) Läste om det "gröna kortet" och jag är ju själv inne på att påbörja golfande i sommar. Några tips? Svårt? etc...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback