Sparbanken i sommar

Om bara några månader tar jag min examen och det betyder att skolan är över för min del. Istället ska jag ge mig ut och kriga i arbetslivet. Vet redan nu att det kommer kännas konstigt när hösten kommer, kände samma sak efter gymnasiet. Skillnaden är att den här gången är det definitivt över. För ett tag sedan ringde personalansvarige på Swedbank här hemma och sa att jag fått jobb hos dem i sommar. Hurra! Ett steg i rätt riktning mot det jag egentligen vill syssla med.

Vad ska ni göra i sommar? Jobba eller njuta av det förhoppningsvis fina vädret?

Kommentarer
Postat av: becca

GRATTIS till sommarjobbet! skönt att ha det avklarat. har du några planer inför hösten eller tar du det efter hand? ne, idag blev det gekås, för sista gången förhoppningsvis. imorgon ska vi till skolan. skönt att åka bort under helgen. ska bli helt underbart att komma ifrån lägenheten lite. hur går det för er med uppsatsen?

Postat av: becca

de tjejerna i vår seminariegrupp skriver om affärssystem, eller det är nog det de har tänkt att skriva om. allt va bara väldigt luddigt och ingenting i deras planeringsrapport hängde ihop. dessutom hade de suttit och läst logistikböcker...bara för att företaget dom har valt är ett producerande företag och för att de ville förstå detas verksamhet bättre. irrelevant sa vi och även lars-göran. ja tror knappast att de kommer att kunna vara med på slutseminariet. finns inte en möjlighet att de hinner börja om med inledning, metod, teori, empiri och analys till nästa planeringsseminarie som vi har v. 17. ska bli spännande att se hur det har gått iaf.

2007-04-02 @ 17:45:39
URL: http://beckram.blogg.se
Postat av: becca

ok, va har ni för ämne nu? *nyfiken* ganska svårt att lägga upp planering själv...tycker att det är rätt bra med seminarierna, man ligger ju i och försöker att få allt färdigt då. får hoppas att ni lyckas hålla er planering, är ju som du sa inte så lång tid. jodå, ja har varit i kontakt me manpower, eller han som intervjuade mig men han har inte hunnit ringa mina referenser ännu. ska göra det denna veckan, sen får ja ett besked. men enligt honom vill han gärna se mig som konsult för dem och att han fick ett väldigt bra intryck av mig...men ja ska inte ropa hej ännu :)

2007-04-02 @ 19:37:22
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback