I valet och kvalet

Är på snabbvisit i Karlskrona över dagen för en sak som kan vara av betydelse i framtiden. Det blir spännnade att se hur allt slutar, står just nu mellan två alternativ. Tyvärr måste jag åka tillbaka imorgon igen men jag och Freddan får nästan en dag tillsammans. Det är bättre än inget.

Har även ätit årets första kulglass. Efter mycket velande blev det polka även om jag var sugen på choklad. Alltid svårt att välja mellan favoriterna. Många tycker jag är tråkig som aldrig provar något nytt, får lova mig själv att i sommar ska jag pröva andra smaker. Kommer ju nya spännande sorter varje säsong.


Kommentarer
Postat av: becca

låter spännande de där...kan det röra sig om jobb kanske? :P härligt att hälsa på pojken med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback