I fokus - Kate Middleton

image482

Brittiskan Kate Middleton är ett hett namn i medierna just på grund av uppbrottet med pojkvännen prins
William. Uppmärksamhet har hon även fått över sin klädstil spm är klassisk med många dräkter och huvudbonader. Baskrar och pälsmössor hör inte till ovanligheterna. Oavsett om det är skidåkning i Alperna eller hästtävlingar är klädvalet flawless. Färgerna är enkla och stilrena men ibland något mer uppseendeväckande.
Helt enkelt, en stilikon för den klassika preppylooken.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Mina favoriter är Stenhuggaren och Predikanten. Olycksfågeln blev jag tyvärr lite besviken på.. den är bra men håller inte samma klass som de andra,den var lite seg, de andra har jag inte kunnat lägga ifrån mig! Hoppas att Tyskungen är bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback