Tvångssyndrom

Såg Outsiders tidigare ikväll, dagens avsnitt handlade om tvångssyndrom. Tror vi alla lider av någon form av denna "sjukdom". Jag är en av dem...
Har jag stängt av kokplattorna?
Är kaffekokaren utdragen?
Sitter plattången fortfarande i?


En endaste gång har jag bränt en kastrull och det var faktiskt inte för så längesedan. Däremot har jag vid ett flertal gånger fått åka hem för att dubbelkolla. En gång gick det så långt att jag fick åka 14 mil extra för jag trodde att just plattången satt kvar i väggen. Lyckligtvis gjorde den inte det.

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha. 14 mil var en rejäl omväg. Själv brukar jag alltid glömma om jag låste bilen och tvingar mig själv tillbaka för att kolla om den var låst. Varenda gång jag har gått tillbaka var den låst. Den enda gång jag övertalade mig själv att inte gå tillbaka hade jag glömt att låsa. Gah!

Postat av: Divina

oh ja bilen glömde jag att nämna, usch så många gånger man kollat om den verkligen var låst :)

2006-09-04 @ 23:50:56
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback