Klar för dagen

Varit en lång dag. Gick upp en stund efter sex och sedan har jag åkt tag och buss i mer än fyra timmar. Snabbt slänga i mig lunch innan föreläsningen. Nu sitter jag här och väntar pa att mamma ska komma och hämta mig. Var med om en liten incident med cykeln efter skolan i torsdags så nu går den inte att cykla pa. Min vanliga otur. Hoppas kunna fixa det nu med lite hjälp.

Var tungt att lämna Freddan imorse och jag hade gärna stannat några dagar till men vi har båda mycket att göra i skolan. Den här gången drojjer det inte så länge tills vi ses. Skönt det.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Låter som en tung dag, ja. Pendlade till Sthlm ett tag förut när jag pluggade där.

Postat av: Divina

i vanliga fall är det lugnt att pendla, bara idag jag gick gå upp så tidigt.

2006-09-25 @ 19:19:31
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback