Hur nyttig är din frukost?

På Kellogs hemsida kan du göra ett test hur nyttig din frukost är? Jag kom inom rekommenderade gränser. En vanlig dag brukar min frukost bestå av havegrynsgröt, bröd & juice / mjölk. När jag fick reda på hur mycket socker vanlig juice innehåller gick jag över till brämhults. Sägs att den ska innehålla minst socker. Bäst hitills är frukosten jag och pojkvännen åt när vi var i Egypten. Större utbud har jag aldrig sett. Det fanns verkligen allt där: pannkakor, flera sorters juicer, bröd, frukost, flingor och kakor. Det sistnämnda känns så fel att äta på morgonen men ibland kunde man inte hålla sig borta från det.


47849-4

Bild Waynes coffee

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du e la rolig! Har du börjat att blogga nu oxå =) Kunde ju inte låta bli att läsa.. Kul att du klarat tentorna, glömde ju gratta dig igår! Hör av dig ikväll om du har tid, e i gbg men ring mob dig så får du numret hit! Kramar

2006-09-06 @ 07:29:16
Postat av: Divina

ja man måste ju vara som alla andra o börja blogga hihi :) nästa helg har jag inget planerat, kanske kan komma upp över dagen o hälsa på? om vi inte hörs innan så får du ha det super i nice. kramar

Postat av: Camilla

Brämhults apelsinjuice är yum! Så himla god - men det brukar (oftast) inte vara socker i apelsinjuice, typ ICA's. Tror jag... En bra frukost håller man sig på länge! :)

2006-09-06 @ 18:09:54
URL: http://dauphine.blogg.se
Postat av: Divina

jag läste någonstans att vanliga juicer innehåller lika mycket socker som i ett glas läsk. brämhults har bara tillsatt riktiga apelsiner o inga andra onyttigheter

2006-09-06 @ 18:51:48
URL: http://www.divina.blogg.se
Postat av: Junitjej

Det där ser gott ut!

2006-09-08 @ 22:26:37
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback