Fika i solen

Blev ett återbesök i skoaffärerna idag. Köpte ett par svarta stövlar igår men de kändes inte hundra. Tycker det är svårt att köpa skor. Klacken får inte vara för hög och de måste vara sköna att gå i. Jag kanske är för petig men när jag köper skor är det inte för att ställa in dem i garderoben. Hittade ett annat par i den nyöppnade skoaffären. Svarta i skinn med högt skaft och låg klack från Vagabond. Det får bli dem.

Mötte upp Hanna och Tess för en fika i solen och sedan var det iväg igen för att kolla på fotboll. Matchen avgjordes på tredje övertidsminuten när hemmalaget fick en straff. Hjärtat satt i halsgropen.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Samma här! Jag är riktigt kräsen, så det blir inte så många. Vill ju kunna använda dom också! Brukar inte alls gilla ankelboots, men så hitta jag ett par jag verkligen gillade utseendet på - men inte alls sköna! :(

Postat av: Divina

jag vill kunna använda mina skor jag köper, har några par som jag haft en gång och nu står de och samlar damm istället. ankelboots är snyggt men som du sa, de är inte så sköna att ha på sig.

2006-09-16 @ 21:45:54
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback