Adlibris

Förrförra fredagen beställde jag kurslitteratur hos adlibris. På deras sida står det att leveranstiden är 2-5 arbetsdagar. Nu har det gått en och en halv vecka och jag väntar fortfarande på min beställning. På nätet står det att paketet lämnat sorteringsterminalen och det måste betyda att jag snart får det.
Satte upp en lapp i skolan idag med böcker jag vill bli av med. Inom en timma hade tre st intresserade hört av sig. Hoppas jag får sålt resten också, de ligger och tar upp värdefull plats i garderoben.


47849-3


Kommentarer
Postat av: you know who

bok problem sötis? :)

2006-09-04 @ 21:00:45
Postat av: Divina

ja bokförslags problem har jag, tar sådan tid.

Postat av: Camilla

segt ^^ hoppas du får dem snart.

2006-09-04 @ 21:58:11
Postat av: Anna

Jag har också problem med Adlibris leveranstider. Men jag fick ett mail idag om att böckerna var på väg så man får väl hålla tummarna. Tror att många beställer kurslitteratur just nu så det är väl därför det tar sådan tid :) Fick du någon biobiljett då? :D

2006-09-07 @ 22:08:41
URL: http://anloo.se
Postat av: Divina

jag fick mina böcker igår men de var riktigt försenade. tyvärr har jag beställt studentlitteratur som inte inräknades i bio-biljett-litteraturen. tror en bok gjorde det men inte resten. fick du någon?

2006-09-07 @ 23:02:15
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback